26 жовтня 2014

          Дія віднімання. Складання рівностей на        віднімання і додавання. Написання цифр.

Мета: Закріплювати вміння складати рівності на віднімання та додавання. Вдосконалювати обчислювальні навички. Розвивати логічне мислення
 Обладнання: Демонстраційний матеріал : предметні карточки, каса цифр, малюнок кота та мишок; індивідуальний матеріал: палички , каса цифр.
                                                      
                                                      Хід роботи
                     I. Організаційний момент.
                    II.Повторення вивченого матеріалу.
                              1. Гра" Знайдть помилки"
2.Усний рахнок. Гра "Мовчанка"
III. Вивчення нового матеріалу.
1.Гра " Доміно"
 
-                                        За малюнкми  зайдіть значення числових виразів.
                                8-2=           9-6=          10-4=         6-3=

               2. Робота з лічильним матеріалом.
                 Складання рівностей на віднімання.
                                   
                                   На полиці пять книг,
                                   Толя взяв одну із них
                                   Хто тепер сказати міг,
                                   скільки на полиці книг?( 5-1=4)

  - Скільки книг було на полиці?Відкладіть стільки ж паличок. Скільки книг взяв Толя? Скільки залишилося? Заберіть одну паличку. Складіть рівність. Прочитай її.
     Аналогічно складають рівності до наступних задач – віршів.
                

                            Кіт Мурко на став ходив,
                            сім рибин він навудив!
                               На сніданок дві зварив.
                               Скільки рибок залишив? ( 7-2=5)
                                
                              Зловив Васько наш дев'ять риб.
                              Дві з них в воду раптом - стриб!
                              Відповідайте , рибок скільки
                              тепер зосталось у Василька?  ( 9-2=7)
IV. Фізкультхвилинка
V. Розвиток математичних знань
 1. Опрацювання завдань підручника ( с.44)
Задання 1-2. За малюнком учні доповнюють рівності
Завдання 3-4. Вправи з логічним навантаженням.
2. Робота в зошитах ( с. 45)
                         3.Гра " Котик і мишки "

                   На дошці - малюнок кота, а також записані рівності:
Замість зірочок - силуетні малюнки мишенят. 
- Котик ганявся за мишками. Сірі мишки злякались і у рівності заховались. Відгадайте, які знаки закрили мишки.
Учні міркують так: було число 5, стало 7,
число збільшилось. Отже , треба поставити знак "+".
VI. Підсумок уроку