Мета: Закріплювати вміння складати рівності на віднімання та додавання. Вдосконалювати обчислювальні навички. Розвивати логічне мислення
Обладнання: Демонстраційний матеріал : предметні карточки, каса цифр, малюнок кота та мишок; індивідуальний матеріал: палички , каса цифр.
Хід роботи
I. Організаційний момент.
II.Повторення вивченого матеріалу.
1. Гра" Знайдть помилки"
2.Усний рахнок. Гра "Мовчанка"
III. Вивчення нового матеріалу.
1.Гра " Доміно"
- За малюнкми зайдіть значення числових виразів.
8-2= 9-6= 10-4= 6-3=
2. Робота з лічильним матеріалом.
Складання рівностей на віднімання.
На полиці п’ять книг,
Толя взяв одну із них
Хто тепер сказати міг,
скільки на полиці книг?(
5-1=4)
- Скільки книг було на полиці?Відкладіть
стільки ж паличок. Скільки книг взяв Толя? Скільки залишилося? Заберіть одну
паличку. Складіть рівність. Прочитай її.
Аналогічно складають рівності до наступних задач – віршів.
Кіт Мурко на став ходив,
сім рибин він навудив!
На сніданок дві зварив.
Скільки рибок залишив? ( 7-2=5)
Зловив Васько наш дев'ять риб.
Дві з них в воду раптом - стриб!
Відповідайте , рибок скільки
тепер зосталось у Василька? ( 9-2=7)
IV. Фізкультхвилинка
V. Розвиток математичних знань
1. Опрацювання завдань підручника ( с.44)
Задання 1-2. За малюнком учні доповнюють рівності
Завдання 3-4. Вправи з логічним навантаженням.
2. Робота в зошитах ( с. 45)
3.Гра " Котик і мишки "
На дошці - малюнок кота, а також записані рівності:
Замість зірочок - силуетні малюнки мишенят.
- Котик ганявся за мишками. Сірі мишки злякались і у рівності заховались. Відгадайте, які знаки закрили мишки.
Учні міркують так: було число 5, стало 7,
число збільшилось. Отже , треба поставити знак "+".
VI. Підсумок уроку



